Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Sunday, February 28, 2016

Kelebihan IV Mist Magic Oil dan cara pengunaan.



Sakarang musim panas terik, batuk dan sakit kepala memang selalu menyerangkan.. IV Mist adalah yang terbaik simpan dalam beg memasing.. sakit je terus spray.. insyallah sakit akan hilang walaupun secara mendadak ye.

Kelebihan IV Mist dan cara pengunaannya..

Sehingga ke hari ini, IV Mist telah terbukti mampu merawat pelbagai jenis penyakit. Berikut adalah sebahagian daripadanya dan cara untuk menggunakan IV Mist ini


Resdung & Selsema
Resdung merupakan penyakit yang biasa di negara kita. Kajian menunjukkan sebanyak 25% atau 1 daripada 4 orang penduduk Malaysia mempunyai masalah resdung. IV Mist sudah terbukti dengan ramai testimoni sudah berjaya merawat penyakit resdung.
Cara Rawatan : Sembur ditangan dulu dan sapu ditepi hidung, jolok dalam hidung sikit, sapu didahi, celah antara 2 kening, dan spray di leher dada dan sapu sampai rata dan spray atas kepala untuk meringankan.

Astma, Semput, Hidung Tersumat & Selsema

Penyakit ini biasanya melibatkan hidung dan dada serta penafasan tersumbat yang tidak tenteram dan sangat terganggu, ia melibatkan paru paru terganggu dan ia juga boleh menyebabkan pengsan.
Cara Rawatan : Sapu di dada, leher dan tepi hidung serta tapak kaki.

Buasir Luaran

Buasir mengakibatkan gejala-gejala seperti sakit, pedih dan gatal di dubur. Jika buasir ini tersepit (bekalan darah akan terputus), bekuan darah akan terjadi di dalamnya menyebabkan ia terasa amat sakit.
Cara Rawatan : Sapukan pada putik kapas dan sapukan pada buasir luaran atau masukkan sedikit putik kapas kedalam lubang dubur

Jerawat

Jerawat adalah suatu keadaan di mana pori-pori kulit tersumbat sehingga menimbulkan kantung nanah yang meradang. Jerawat adalah penyakit kulit yang cukup besar jumlah penderitanya INSYALLAH IV MIST dapat merewatnya dan mengecutkan jerawat-jerawat hidup dan bernanah
Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipi yang ada jerawat hidup/baru/bernanah insyaALLAH dalam beberapa jam akan surut dan kering

Gatal-Gatal, Kurap & Panau

Penyakit kulit ini biasanya berlaku apabila bakteria hinggap pada kulit2 yang tidak dibersihkan atau alahan, ia menyebabkan kulit menjadi rosak dan kekerapan garuan juga menyebabkan bakteria lagi senang merebak.
Cara Rawatan : Spray dan sapu sapu di tempat gatal dan kurap dan jika panau pastikan kikis atau sapu dengan sesuatu yang kesat/kasar agar lapisan panau terkesan dan sapu IV MIST

Sakit Gigi

Sakit gigi iaitu rasa nyeri pada gigi. Sakit gigi disebabkan oleh berbagai masalah pada gigi dan gusi/rahang, Sakit gigi juga merupakan gejala penyakit jantung. Sakit gigi dapat mengakibatkan penyakit jantung dan stroke. Setidaknya, sakit gigi dapat menyebabkan kepala pusing dan tidak nyenyak tidur.
Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipu kawasan sakit gigi dan jika gigi berlubang letakkan IV MIST pada putik kapas dan sapukan pada gusi atau dilubang gigi yang sakit.


Sakit Leher, Tersalah Tidur & Sakit Bahu
Leher sakit biasanya berlaku ketika tersalah tidur atau kerja kerja yang membebankan dan menyebabkan urat saraf akan mengalami kekejangan dan gangguan tumpuan kerja.
Cara Rawatan : Spray di leher dan sapu keseluruhan leher dan bahu dan urutan ringan sedikit.

Sakit Sendi, Terseliuh & Bengkak

Sakit yang biasanya berlaku dilutut dan lain lain tempat, disebabkan terjatuh, gout, bersukan dan ia sangat membahayakan pesakit.
Cara Rawatan : Spray dan sapu tempat sakit tersebut dan urutan ringan.


Stress, Pening Kepala & Migrain

Biasanya kepala akan rasa sakit atau pening apabila tekanan suhu atau tekanan kerja serta masalah masalah lain yang menyebabkan gangguan terhadap tumpuan kerja, ia menyebabkan banyak berlaku perkara yang tidak diingini.
Cara Rawatan : Spray atau sapu di atas kepala keseluruhan insyaALLAH akan melegakan dan menyegarkan.
kredit pic n info ivmist.com

************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..

SMS/Wassap 0199517292






IG- @jom_singgah_shoppe


Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,