Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Friday, March 25, 2016

Salam Jumaat Semua

Hai semua..jangan lupa LIKE Fanpage kita ye 

Assalamualaikum dan salam jumaat semua. Penghulu segala hari. Semoga pintu-pintu segala kebaikan terbuka luas untuk kita harini.





"Jangan sesali apa yang sudah pergi. Jangan tangisi apa yang sudah tiada. Tetapi bangkitlah dan bina kembali apa yang telah hilang dan pergi"


"Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya"

"Kesusahan dan kesulitan adalah laksana musim dingin, basah dan lembab, tidak disukai insan. tetapi sesudah musim sejuk itulah tumbuh bunga-bunga yang harum dan buah-buahan yang subur"

************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..


Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/MinyakPenawarSerbaguna

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri