Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Wednesday, March 2, 2016

[T4] Alahan mengandung pun boleh berkurangan dengan IV Mist nie..

Hai semua..jangan lupa LIKE Fanpage kita ye 



Alhamdulillah, semua orang patut tambah IV Mist dalam first aid kit. Kecil dan tahan lama ye.. senang dibawa kemana saja. Mak buying pun serasi dengan IV Mist terutama nak kurangkan alahan mengandung macam loya2 dan pening kepala tau.. sembur-sembur sembuh, insyallah dengan izinNYA ye. Untuk preggy mommy tak digalakan apply terus ke perut ye takut apa2 terjadi sebab IV Mist Magic Oil nie suam2 sket.


Antara feedback customer nie adalah 

" Saya tengah mengandung ni pun masih pakai ivMIST lagi. Teman sehati sejiwa dah nie. Kadang sakit belakang saya psray je. Kekdang datang gastritis tu, perut jadi senank sy sembur je IV Mist direct ke perut lepas 10-15min terus lega, angin dah keluar. Buleh kata guna belaka la.. Pening kepala pun boleh lega"

Anda bila lagi, ada masalah resdung, migrain, sengugut, sakit gigi, jerawat, parut, selsema, batuk, deman dan pelbagai penyakit insyallah boleh sembuh dengan Iv Mist Magic Oil nie.. Insyallah semua dengan izinNYA. Yang penting kita berusaha untuk sembuh.

************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..


Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/MinyakPenawarSerbaguna

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri