Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Tuesday, March 1, 2016

[T3] Bersin waktu pagi dah takde!! Selsema cepat sembuh..





Suka kan baca feedback customer yang dah guna dan serasi bersama dengan IV Mist Magic Oil. Penawar untuk masalah resdung dan migrain. Ibu2 hami yang ada resdung boleh guna ye.. tak perlu susah telan ubat yang boleh menganggu baby dalam kandungan.



"Resdung dulu tahap kepala kening sakit sampai meleleh air kuning. Alhamdulillah takde dah bersin pagi2, kalau tak dulu pagi2 bersin hidung berair.. kalau selsema sampai nak sujud tak sanggup. Saya pakai mist tu tengah selsema, dalam kurang 2hari pakai mist sakit hilang"




************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..

SMS/Wassap 0199517292

FB - 
https://www.facebook.com/JomSinggahShoppe

Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/JomSinggahShoppe

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri