Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Thursday, March 24, 2016

[T8] Sebelum ni bergantung dengan ubat Resdung, tapi skrang dah tak perlu lagi...

Hai semua..jangan lupa LIKE Fanpage kita ye 


Alhamdulillah dengan izinNYA semua pasti jadi.. yang penting kita kena beriktiar untuk sembuh. Saja nak share feedback dan testimoni dari customer yang telah mengunakan Iv Mist Magic oil nie, penawar resdung termurah setakat nie serendah RM25 sahaja exclude postage (Normal RM29 tau.. jimat tu).

"Assalamualaikum. sekadar nak berkongsi pengalaman anak saya Mohamad Amirusalimin, Dia menghidap resdung yang teruk terpaksa bergantung kepada ubat klinik yang saya beli diklinik setiap hari.. tak tahan dengan makanan seafood dan terbersin teruk diwaktu pagi.. suatu hari berkongsi masalah dengan ibu hakimi, puan noraini.. alhamdulillah anak saya try ubat sembur luaran sahaja dah semakin baik resdong dia."


Alhamdulillah.. bestkan dengar dan baca feedback customer.. yang penting kita iktiar mencari penawarnya.. anda bila lagi?? Iv Mist Magic Oil penawar resdung dan pelbagi guna tau.. murah lak serendah rm25 sahaja skrang..


************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..


Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/MinyakPenawarSerbaguna

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri