Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Saturday, March 5, 2016

[T6] Masalah Kutu kat kepala pun hilang dengan IV Mist Magic Oil

Hai semua..jangan lupa LIKE Fanpage kita ye 

Assalamualaikum semua.. jom baca testi,oni dan feedback dari customer nie. Masalah kutu pun boleh settle ye dengan Iv Mist Magic oil nie.. bukan kutu larikan diri tau tapi terus mati.. hihi. Alhamdulillah semua dengan izinNYA ye. Sekurang2 kita berusaha untuk kurangkan mana patut.

Antara feedback customer adalah

"Saya guna untuk hapuskan kutu anak saya. Sembur malam, alhamdulillah kutu mati bilatengok esok pagi. Selak rambut jumpa kutu kalut nak ambik takut kutu lari tapi rupa2nya dah mati"


 Alhamdulillah semua dengan izinNYa kan.. kalau rasa anak2 ada kutu boleh cuba sembur kat kepala anak ye kalau umur 12 tahun keatas.. kalau yang bawah 12 tahun sembur kat tangan dulu, biarkan 1-2min baru sapu kat kepala diorang. Nak beli syampu hapuskan kutu pun lebih harga IV Mist Magic Oil gak kan.. so baik guna IV Mist Magic Oil sebab banyak kegunaan lagi boleh guna kan..

************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..


Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/MinyakPenawarSerbaguna

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri