Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Friday, March 25, 2016

[T12] Lena tidur tau..takda selsema dan kejang2 lagi...

Hai semua..jangan lupa LIKE Fanpage kita ye 

Alhamdulillah sharing is caring tau.. so nak share lagi pasal feedback customer ni. Jangan segan nak singgah blog nie ye.

"Malam tu akak selsema sapu kat dada n leher terus lena tido. Pastu anak akak kecik tu selalu kaki dia macam kejang bila tidur malam, biasa akak sapu minyak angin biasa mesti akan terjaga 2 kali tapi malam tu akak sapu sekali je.. tak sampai 5min terus lena tidur sampai pagi.

Alhamdulillah.. sentiasa bawak dalam kocek beg nie. Pastu bau dia akak suka macam magic lak"



Sapa yang tak suka kalau bau yang menyegar.. memang aromanya menusuk kalbu la.. macam tenang je time tidur.. kalau orang tua pun lena pas sapu dengan iv mist magic oil.. budak2 apatah lagi kan..

************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..


Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/MinyakPenawarSerbaguna

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri