Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

Jangan Lupa FOLLOW kita ye

Saturday, March 5, 2016

[T7] Selamat tinggal bersin / resdung

Hai semua..jangan lupa LIKE Fanpage kita ye 


Sapa yang ada resdung tentu tau kesengsaraan bila pepagi dah asyik bersin dan bersin ye.. gatal muka, hidung dan pelbagai simpton lain la tapi setiap orang berbeza kan.. simpton bersin pagi yang masalah sket sebab kekadang boleh menganggu solat subuh juga la.. nak lak perempuan.. mungkin ada yang terkucil bila asyik bersin je.. hihi. Betul ke idak ye?


Tapi takper sebab pagi nak share feedback customer yang ada masalah bersin pagi dah berkurangn dengan menggunakan IV Mist Magic Oil.  Semua dengan izinNYA kan.. Allah jua yang menyembuhkan segala penyakit dan yang penting kita yang kena berusaha..

"Abah cakap dia guna ada perubahan, Selalu pagi2 abah bersin banyak kali sebab resdung. Sekarang dah jarang. Pagi tadi dan semalam langsung dah tak bersin. Mak pulak masa first sapu keluar lendir. Sekrang bila lenguh2 mak abah sapu IV Mist Magic Oil tu je a. Nora pulak jerawat dah kecut, tinggal parut je skrang"

Suka sangat feedback customer nie ye dengan istiqamah menggunakan IV Mist Magic Oil semua penyakit boleh sembuh dengan izinNYA.. jom sembur-sembur sembuh.. insyaallah.

Harga serendah RM25 sahaja sebotol atau OFFER MARCH beli 3botol free postage SEM ye..


************************************************
Kalau dah berkenan, jangan segan2 nak contact ye..


Msg thru FB Jom Singgah Shoppe -https://www.facebook.com/messages/MinyakPenawarSerbaguna

IG- @jom_singgah_shoppe

Main Blog www.jomsinggah.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagi yang tambah saham akhirat boleh usha blog n fb Kak Elly ye,
Blog http://eksekutifsuri.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/eksekutifsuri